Uppdatera din blogg sega rumpa!..

Skrev Hanna tidigare ikväll till mig. Så jag antar att det bara är att göra det då.

I helgen som var, var jag (och laget ofc) i Nyköping och spelade SM, vilket gick åt H-vetet. Men vi hade kul iaf, och det är väl ändå huvudsaken, right ? :) I måndags iaf drog jag med jojjangirl till luleå för en snabbvisit, skulle nämligen köpa ett par nya dojjer, men jag hade en sån beslutsångest så att hon var tvungen att åka bussen före mig för att hinna hem till halv 6 :b Jag och min beslutsångest säger jag då bara, det är jobbigt ibland. Kunde tillslut bestämma mig och fick med mig en påse med skor hem, välbehövligt. Nu längtar jag bara tills det blir torrt och barmark så jag kan börja använda dom, vilket lär hända om ungefär, aldrig, känns det som. I Nyköping var det typ sommar.

Var hemma från skolan idag, förkylning och en dutt feber driver med mig. Jätte kul nu till lovet också..Och FAN säger jag då bara, jag som skulle se grey's ikväll.. men var det något ? Nej, det är hockey istället.

Done.
Nu har jag PÅSKLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV! skööönt.

Tjingitjong :)


Kommentarer
Postat av: rubbz

BRAAA Sandra, alla har vi väntat på en uppdatering ; )

2009-04-09 @ 14:38:36
Postat av: tesaaan

äre ett år tills nästa uppdatering nu eller? ;b tänkte så behöver jag inte kika in i onödan? =)

2009-04-19 @ 19:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback