Finallyyyy

vet ni vad, nu är äntligen det efterlängtade och välbehövliga sportlovet här, skööönt ;D

Igår köpte jag en ny telefon, och när jag satt och fixtrixade lite med den så upptäckte jag att minneskortet saknades. Så idag kilade jag in till vidars för att höra efter, men då visade det sig att jag hade fel och att det redan satt i telefonen, så jag hade helt enkelt missat det, klantigt av mig :b men inte nog med det, när jag och johanna är påväg ut så ser jag hur personalen skrattar åt mig. SMART tjej AB.. heeehu.

Imorgon spelas sista matchen för säsongen, men jag som har varit sjuk hela veckan får minsann sitta och kolla på från läktaren. superkul ! inte :m

Hihihi, jag laddar upp en bild på "nallen" : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback