Nu så.-


Jag har under en väldigt lång period både tänkt och sagt att jag ska börja blogga, och nu en sisådär 156 år senare sitter jag här redo att skriva mitt första inlägg. WIHO!  Jag kan ju redan nu säga att jag är inte speciellt haj när det gäller det här med att blogga, att det sker uppdateringar varje dag, det är ingenting jag kan garantera :) Men nog om detta.


Till och börja med, ett STORT tack till Jessica som tog sig an att fixa min blogg, thank you :)


Just för tillfället sitter jag och skriver om, tro det eller ej, Hamlet. Vi har nämligen fått i uppgift av våran sv-lärare att läsa boken, pjäsen, och sedan svara på ett par frågor. Vi har även ett litet prov på detta imorgon, väldigt roligt :) INTE! En sak kan jag säga er, det är fanken inte så lätt som det låter. Vissa frågor tänker man typ att, vad in i heeela aoepriqAWROIQURgfaD?!=!=!=!.. Nu ska jag alldeles strax iväg och träna så ska kila och byta om, uppdatering kommer, någon gång i framtiden. Teehe.


Tjingtjillevippen !


Kommentarer
Postat av: Rubbiiiizzzzzz

HEEEEEEEEEEJ ; )

2009-02-05 @ 21:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback