Alla gillar vi väl maskar..

INTEEE !
Igår när jag var med Fanny hände en grej, en väldigt äcklig grej.. Vi skulle pressa apelsiner, och när jag pressat mina så lät jag juicen stå ett tag medan Fanny pressade sina, sen efter ett tag upptäckte vi något som var vääääldigt usch.
Det var små jävla maskar i min juice, levande dessutom. Efter att ha stått och glott i glaset ett tag så skrek vi till och pappa och birgit kom springandes, sen hällde vi ut juicen därefter ältade vi resten utav kvällen om hur äckligt det var. Jag kommer ju definitivt att kolla igenom apelsiner framöver,  och det är innan jag stoppar dom i käften.

Haha, tänkte bara vara snäll och dela med mig av äckligheterna :) Förlåt mig nu ifall att jag råkade ge någon apelsinälskare men för livet.

Till helgen är det klass/tjej/födelsedagspartaj hos Jessica. Looking forward to !

Har inte så mkt mer att tillägga. Bortsett från att jag, inte är så bra på att uppdatera :)
Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback