1 mars och födelsedag,

Telefonen fungerar bra och jag är faktiskt jätte nöjd, eller ja, hittills iaf, har ju inte hunnit ha den så länge ;b Men lite ovant är det dock när det typ bara är touch. Fast det är klart, det är ju en vanesak och känner mig redan rätt så van vid de : )

Idag fyller min bror 15 bast (Grattis än en gång!) och dagen till ära så bjöds det på mat hos pappa & co, helstekt fläskfilé, potatisgratäng, pepparsås och sallaaad därefter hallonparfait. Väldans gott vill jag lova, inte så märkvärdigt men, min pappa är kung på att laga mat hursomhelst. Sen så har även  jag, fanny och bernhard hunnit med en omgång bowling, på wii,  jag sög men det skyller jag på att det var år och dar sedan jag spelade ! ;b

Just nu sitter jag och smaskar på hårdbrömackor med skinka, ost, avokado, grön- och röd paprika samt en dutt salladskrydda :m det är grejer det. Eller vad säger du, REBECKAA? ; ) moahahah.

Känns skönt att veta att det inte är någon skola imorgon. Får se vad som händer, oscar ska vara hemma från fritids så jag måste iaf hålla mig hemma hela dagen, men det är skönt det också.

Det var nog allt jag hade för denna gång.

Tjingtjong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback